Tyrimai

Intelektinių gebėjimų vertinimas

Wechslerio intelekto skalė vaikams (WISC-III)-  6–16 m. vaikų  intelektinių gebėjimų išsamus įvertinimas.

Testavimo metu nustatomas ne tik bendrasis intelektinių gebėjimų lygmuo (IQ), bet ir gebėjimų grupės, intelektinės veiklos stipriosios ir silpnosios pusės, išskirtiniai gebėjimai ir probleminės sritys.

Atlikus vertinimą  pristatomi ir aptariami testavimo rezultatai, pateikiamas rezultatų aprašymas raštu.

 

Dinaminis mokymosi galimybių vertinimas

Dinaminis mokymosi  vertinimas (angl. LPAD- learning potential assessment device)– tai tradicinį intelektinių gebėjimų testavimą papildantis ir daugiausiai informacijos apie tai, kaip mes mokomės, galintis suteikti vertinimas. Vertinimo metu vaikas ar suaugęs yra mokomas ir jo metu stebima/vertinama, kaip jis mokosi ir išmoksta.

Atliekant  vertinimą nustatomos silpnosios ir stipriosios kognityvinės veiklos sritys, efektyviausi ir nerekomenduojami, vengtini mokymo metodai. 

 Tyrimo rezultatai pateikiami ir aptariami nuotolinio susitikimo metu. 

Klientui pageidaujant, sudaroma Kognityvinio ugdymo programa, išvados bei tyrimo rezultatai pateikiami raštu.  

Galime atlikti visas Feuerstein institute sukurtas dinaminio mokymosi vertinimo versijas skirtingo amžiaus vaikams ir suaugusiems.
Vertinimo kaina priklauso nuo tyrimo trukmės, kuri gali skirtis pagal amžių, raidos ar mokymosi ypatumus.